Enkelt bolag

Body

Jag skriver en bok tillsammans med en vän. Vi har fått rådet att starta enkelt bolag.

Vi får en engångssumma + royalitys

Vad är fördelarna med ett enkelt bolag. Skall bolaget deklarera, Ger bolaget ägarna lön eller avkastning?